לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תנו לי רגע לבד


"אני בסדר ותמיד הייתי בסדר" (או שלא)

כינוי:  מרי הצהובה

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2017


כמו חורים שנפערים במציאות, כך נקלעתי שוב לדירה ההיא. שעת ערב, דירה קטנה, עלובה ואפלה. שוכנת בה אישה מוזנחת כבת 50. יושבת סביב לשולחן ארוך, מטליאה ומתקנת בגדים בחוט ומחט. משום מה יש לי היכרות מוקדמת איתה, לא סתם הגעתי אליה. אני מדברת איתה על החיים, ואז מסובבת אליה את הגב וצופה החוצה מבעד לחלון המזרחי. אני רואה שם עיר בנויה בלובן בוהק על רקע נוף מדברי. הבניינים נמוכים להפליא ודומים למצבות.


 


(נחלם בפברואר 2015)

נכתב על ידי מרי הצהובה , 27/10/2017 04:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,361
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרי הצהובה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרי הצהובה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)